ההכרעה: בחירות חוזרות בבית שמש לראשות ולמועצה

    דוד קורצווייל No Comments on ההכרעה: בחירות חוזרות בבית שמש לראשות ולמועצה
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט החליט: יתקיימו בחירות חוזרות בבית שמש.

    אתמול אמר אבוטבול כי הוא אינו מפחד מבחירות חוזרות. "אנחנו מקווים שהאמת והצדק יצא לאור, במערכת הבחירות עשינו עבודה נפלאה, ניסינו לאחד וללכד, פעלנו למען כלל הציבור ואכן גם זכינו לאמון של למעלה מ-50% מתושבי בית שמש, ולכך מקווים אנו כי כבוד בית המשפט יכבד את רצון תושבי בית שמש, ואת זכותם לבחור במועמד אותו הם רוצים שיעמוד בראשות העיר, יחד עם הנבחרת של מועצת העיר".

    "אנחנו לא מפחדים מבחירות חוזרות" אומר אבוטבול, "כולנו יודעים כי דבר לא השתנה וגם אם יעשו סיבוב שלישי ורביעי תוצאות הבחירות לא ישתנו, אך עם זאת ברור שאף אחד מאתנו לא חפץ להכניס את העיר לטלטלה של בחירות, ולכך בכל תוצאה שרק תהיה, נשאל את דעתם של מרנן גדולי הדור שליט"א, וככל אשר יורו לנו כך נעשה וכך נפעל".

    כצפוי, הפסיקה נתקלה בתגובות מעורבות: ח״כ  יעקב ליצמן: ״הדמוקרטיה הישראלית חטפה היום מכה אנושה ותקדימית. מצער שמערכת המשפט בישראל ב2013 פועלת לפי לחץ תקשורתי ודעת קהל שאינה ענינית. משה אבוטבול הוא ראש העיר  הנבחר של בית שמש כחוק. אגו״י תתמוך בו שוב כמובן. אני
    קורא לכל המפלגות החרדיות לגלות אחריות לעתיד העיר, לרוץ ברשימה אחת מאוחדת ולהביא לניצחון בטוח וצודק״.

    חבר הכנסת אורי מקלב הגיב כי פסיקת בית המשפט הינה ללא תקדים, מושחתת וגזענית ללא שום בסיס משפטי. בית המשפט הושפע מדעתם של חוליגני בית שמש, כהגדרתו.  חבר הכנסת יעקב אשר הגיב כי זו החלטה תקדימית שיש להניח שהמסע התקשורתי והפוליטי נגד החרדים שהתרחש בתקופה האחרונה – תרם לכך רבות. אבל זה לא יעזור כי בעז"ה משה אבוטבול ייבחר שוב.

    ח"כ מאיר פרוש, שבית המשפט קבע כי זיופים רבים נעשו במסגרת מפלגת 'כח' שהריץ, הגיב ואמר  כי החלטת בית המשפט אינה דמוקרטית בעליל והינה כתוצאה של לחץ והסתה תקשורתית נגד הציבור החרדי הנמשכת כבר שנים בבית שמש. תחושת הרדיפה שהציבור החרדי מצוי בה מגיע גם מכיוון בית המשפט. צר לי שכאשר זה מגיע לחרדים, הדמוקרטיה היא גמישה וניתן לעשות בה.

    ח"כ אלי ישי אמר כי החלטת ביהמ"ש מצערת ובכוונתי לסייע גם הפעם לראש העיר אבוטבול לנצח.  ח"כ אלי ישי: "יש להצטער על החלטת ביהמ"ש אשר עתידה לגרור את בית משמש למערכת בחירות נוספת, לא נחוצה ולא צודקת. בכוונתי לפעול גם הפעם למען ראש העיר אבוטבול להוביל את בית שמש ותושביה אל עבר עתיד טוב יותר"

    מנהל הקמפיין של משה אבוטבול, נוחעם ברזסקי אמר ל'קול חי': קיבלתי לידי את פסק הדין המשתרך על פני שישים עמודים, ולבטח נלמד אותו בימים הקרובים, הן משפטית ע"י עו"ד וינרוט, והן בהקשר הפוליטי, ע"י מטה הבחירות.

    אני שמח שהשופט חשין מדגיש שוב ושוב בפסק דינו שברור מעבר לכל  ספק שראש העיר משה אבוטבול לא היה מעורב ולא נחשד כלל באופן אישי בפרשת הזיופים. ואשמח שכלי התקשורת ידעו להביא גם פסקאות זכות אלו על ראש העיר וה"נשמה", שנלקע לתיק לא לו, שוב כדעת השופט עצמו. זה מוכיח מה שטענתי כל העת, שראש העיר הוא "בנאדם של כולם".

    אני מחזק את ידיו, שקיבל חותם של הוגנות ונקיון כפים. אני מאמין שניתן לנצח שוב, אי משפטית אי פוליטית,  כהכרעת עו"ד בהקשר לערעור. המערכה רחוקה מלהיות מוכרעת. יחד נחלץ מותניים, עם כל הקושי, בדרך לניצחון בסייעתא דשמיא של האיש הכי ראוי להמשיך לכתוב את ההיסטוריה המדהימה של העיר בית שמש".

    לעומת זאת ח"כ ציפי חוטובלי אמרה כי החלטת בית המשפט לבצע בחירות חוזרות בבית שמש *תשמש בעתיד כמסר מרתיע עבור מתמודדים ומקורביהם, כי חובה לשמור על טוהר הבחירות. כאשר ישנן עדויות מוצקות רבות שתוצאות הבחירות הוטו באמצעים שאינם כשרים, אין זה ראוי שראש עיר ימשיך
    לכהן בתפקידו.



    0 תגובות